Iz jednog malog sela sam i ove godine sam upisala fakultet u velikom gradu, ZAGREBU. Evo već 10-ak dana kako sam se doselila i za mene seljančicu će biti baš teško da se uklopim. Veliki problem mi je već sada jer su moji jako siromašni i shvatam da ono šta će oni odvajati i davati mi mjesečno neće biti dovoljno ni za par dana života u gradu. Zbog toga sam počela razmišljati kako da zarađujem dovoljno novca i jedino što mi pada na pamet, a što mi ne bi uzimalo mnogo vremena je da na neki način postanem sponzoruša.
Što da ne, lijepa sam, visoka, zgodna, zdrava, pravo dijete sa sela. Mislim da mi neće biti problem, samo treba da saznam gdje izlaze TATINI SINOVI, ono nek uzimam 10 eura “po nastupu”, realno dobra dnevnica za posao od 10-ak minuta. Lahko zaraditi 400-500 eura mjesečno i biti glavna na odsjeku, što bi rekli UGODNO SA KORISNIM, a imati ću dovoljno