Najstarija stanovnica Škotske, baka koja ima punih 109 godina, odlično zdravlje i memoriju, otkrila je svoju tajnu dugovječnosti: “Jedite svako jutro toplu zobenu kašu i izbjegavajte muškarce!”
Jessie Gallan, koja se nikada nije udavala, rođena je u maloj dvosobnoj vikendici na farmi, gdje je živjela sa svojih pet sestara i bratom. Spavali su na slamnatim madracima, prenosi Daily Mail.
Jessie je za novine rekla da se njena “tajna za dug život krije u izbjegavanju muškaraca! Oni stvaraju dodatne probleme koje vam ne trebaju i donose vam više nevolje nego što vrijede!”. Također je napomenula da je tajna i u tome što se puno kretala, svako jutro pojela zdjelu tople zobene kaše – i što se nikada nije udala.
Iako je najstarija stanovnica Škotske, Jessie nije najstarija na svijetu. Ta čast pripada Japanki Misao Okawi koja je u ožujku 2014. slavila 116. rođendan.
“Uvijek sam puno radila i služila te bih rijetko kad uzela neki godišnji odmor. Otišla sam od kuće s 13 i radila kao mljekarica. Uvijek sam imala sreću raditi s finim ljudima. Nevjerojatno mi je vidjeti kako je sada svijet potpuno drugačiji od onog u kojem sam odrastala.”
“Vodila sam računa da dosta vježbam, da svako jutro pojedem zdjelu tople zobene kaše i da se nikada ne udam”, zaključuje ova 109-godišnja bakica.
Izvor: stil.kurir.rs