Prije 3 mjeseca sam izgubila bebu! Rodila sam prijevremeno, u 7. mjesecu trudnoće i beba je samo par sati kasnije umrla. Čak je nisam ni u naručje uzela. Mislila sam da to neću preživjeti, a samo 12 sati kasnije moj muž mi je saopštio da mora hitno u Ameriku zbog poslovnih obaveza. Molila sam ga da ne ide, ali nije posustao. OSTAVIO ME U NAJGOREM TRENUTKU! Mi inače živimo u Njemačkoj, tako da sam zaista ostala sama u 4 zida.
Kada bih ga zvala često mi je odbijao pozive, govorio da će nazvati kasnije, jednostavno za 2 mjeseca koliko je bio u Americi nismo se čuli 2 puta, a onda sam dobila pismo od moje svekrve iz Zagreba. Pročitala sam ga 10 puta i nisam mogla vjerovati šta mi piše. Napisala mi je kako me mnogo mrzi i da ja to znam ali da bez obzira na to smatra da kao žena ženi mora da kaže istinu o mom mužu, njenom sinu. Napisala mi je da je moj muž već godinu dana živi sa drugom ženom, da se oženio sa njom i da je dobio sina sa tom ženom. DOBIO JE SINA SAMO DVA DANA NAKON ŠTO SAM JA IZGUBILA BEBU NA POROĐAJU…
bilo mi je jasno kakav je to hitan posao imao u Americi, tačnije nije ni išao u Ameriku, već sa tom drugom živi u jednom gradiću samo 100 km dalje od mene. Isti dan sam otišla u taj gradići i vidjela ga kako sav nasmijan šeta sa tom nekom i sa njihovom bebom. Srce mi se slomilo, moja ljubav života mi je to uradila, tada sam odlučila da se neću ponižavati i samo sam se vratila kući. Još uvijek ga čekam, juče mi se javio i kaže da je rezervisao kartu, dolazi idući vikend. Kada dođe sve ću mu reći, ali dostojno. Ovih mjesec dana koliko već znam da me prevario na najgori mogući način razmišljam i to što nisam uspjela naše dijete roditi i to mislim da je neki znak.