Image result for ČUVAO SAM SE ZA ONU PRAVU KAKO BI SE REKLO

ČUVAO SAM SE ZA ONU PRAVU KAKO BI SE REKLO, I UPOZNAO SAM JE, SVIDJELA MI SE ĆIM JE PROGOVORILA, LIJEPA, PAMETNA, ZABAVNA I ONO SVE ŠTO CURA TREBA IMATI. PROHODALI SMO I SVE SUPER DOK NIJE DOŠLO DO IZRAŽAJA TO ŠTO SAM JA SIROMAŠAN A ONA BOGATA,
JA SE TRUDIO STUDIRATI ALI MORAO SAM I RADITI, ODUGOVLAČIO SAM GODINE JER JE BILO TEŠKO S POSLOM ALI POLAGAO SAM ISPITE. JEDNOM JOJ JE PUKLO PREKINULA S MENOM I BOLJELO JE JAKO
Prekid kao prekid je bolio ali ne kao njena rečenica koju je izjavila. “Voljela bi da se nađemo za 30 40 godina da porazgovaramo i vidimo ko je kako završio.”
A eto u 2 godine kako je prošlo ja sam fakultet rješio, išao na razne seminare i edukacije, dobio dodatne diplome i životopis nisam trebao nigdje slati.
Radim u visokoj staklenoj zgradi, sam svoj ured, službeni Mercedes i 4 znamenkastu plaću u eurima tu doma.. a ona, ona je pala na fakultetu, zatrudnjela s frajerom koji ju je ostavio nakon i živi na grbači bogatih roditelja… zato “draga” hvala ti na motivaciji..