Muz me je samo jednom udario i tog trenutka sam se zaljubila u njega vise nego ikad. Imali smo 22god i bili mozda 5,6 meseci u vezi. Video me je na motoru od komsije(imao je tad oko 45god, zna me od kad sam imala 5god da odma sklonim pitanja), koji je hteo da me provoza jer je kupio novi motor, i u tom trenutku kada nas je video on se odigao na zadnji tocak i.
prilikom spustanja malo je falilo da padnemo.
On je zakocio a moj muz je dotrcao poceo da urla na njega i gurao ga na, ivici tuce je bilo.. A onda se okrenuo ka meni, samo me pogledao besno i lupio mi samar, tresao se ali vise od straha za mene, i urlao da li sam normalna i kada je rekao onako razjaren ”I sta bi bilo da si pala? Sta bi onda radio a?”
to je to bilo to, kupio me za ceo zivot. Kada vidite u osobi toliki bes i strah zbog sanse da se vama nesto desi, shvatite koja je to ljubav.