U vezi smo skoro godinu dana i danas sam saznao da me moja djevojka prije nego smo se počeli zabavljati “debelo” ismijavala i ponižavala. Čak je imala i zatvorenu grupu u kojoj je objavljivala moje poruke koje sam joj slao kojim sam joj se udvarao.

Zezali su se na moje lijepo ponašanje, to što sam je pozivao da idemo u pozorište, biblioteku, zoo vrt. Z nji i sve u toj grupi sam bio PRAČOVJEK, zaostao u razvoju i sl. Tu grupu je ugasila i pristala da izađe sa mnom kada je saznala da sam za čudo vrlo bogat, tačnije sin bogatih roditelja. To malo ko zna jer se ne ponašam kao razmaženo derište, ne razbacujem novac, ne kupujem skupu odjeću i ne vozam luksuzna auta. JEDNOSATAVNO SAM NORAMAN MOMAK…

Ne znam kako da joj se osvetim, u jednom trenutku stvarno želim da je baš osramotim i ponizim, ali opet moj odgoj mi to ne dozvoljava… DA LI BIH MNOGO POGRIJEŠIO AKO BIH NA KRAJU PReŠAO PReKO SVEGA???