Djevojka me varala i šutio sam i trpio, smišljao sam način kako da joj se odužim, kako da je PATOSIRAM. Prošlo je 5 mjeseci i konačno sam sve organizovao kako valja.
Odlučio sam da je jedno predvečerje odvedem u šetnju uz Savu. Tako dok smo šetali ja sam zastao par koraka i pustio je da prođe ispred mene. Kada je vidjela da sam zaostao i da nisam pored nje, zastala je i okrenula se, a ja sam već bio na koljenima i onako romantično držao prsten i pitao je da li želi biti samo moja do kraja života…
Nećete vjerovati sa velikim oduševljennjem je pristala, prišla i zagrlla me, govoreći da, da biti ću samo tvoja ljubavi, a onda je pošla da uzme prsten. Međutim istog trenutka sam prsten bacio u Savu i rekao : Znam da me cijelo vrijeme varaš sa drugima i ovo jemogao biti početak nečeg lijepog, ali nažalost, samo je početak kraja… Okrenuo sam se i otišao, a ona je ostala sva uplakana…