Zove me bivša svekrva neki dan. Plače, kumi, ispričava se za sve zlo koje mi je učinila. Inače, udajem se opet za par mjeseci. Rekoh joj da se nisam rastala zbog nje i njenih spački nego zbog toga što smo i bivši i ja bili nesretni u braku i rastali smo se ko najbolji prijatelji.
Nakon toga sam otišla kod nje na kavu i napričale se u miru i tada mi je
priznala sve spačke koje je radila dok sam bila u braku. Nasmijala sam se ko nikad u životu. Zbilja maštovita žena .Nekako sam sretna što je baka mojoj djeci. Sad makar znam da im s bakom nikad neće biti dosadno. Žena je u oglasniku stavila da prodaje traktor za 1000 kuna i ostavila moj broj mobitela. Mobitel mi je zvonio bez prestanka
mjesec dana! Šta jest jest, dobra je spačka Ali dok sam bila na kavi, promijenila sam sekreraricu na fiksnom i sad kaže: “U zatvoru sam do studenoga, zovite tada.” Čekam da skuži. Ja imam 39 godina, a ona 67. Ajd, do stote ćemo odrasti Bitno je da se smijemo!