The-Secret-Weight-Loss-Recipe-Lose-10-pounds-in-Just-2-Days
Danas je dodatna težina veliki problem među ljudima, obično zbog načina životasvih  nas, ili možda smo prisiljeni živjeti na ovaj životni način.
Mi ne mislimo na ono što jedemo, mi rijetko konzumiramo prženu hranu, da ne spominjemo nedostatak fizičke aktivnosti. Srećom, osim hrane i vježbanja, postoje neke stvari koje će nam pomoći da izgubimo na težini i zaustavimo dobijanje dodatnih kilograma. Također u isto vrijeme poboljšati ćemo naše cjelokupno zdravlje.
Kada je u pitanju mršavljenje peršun je vjerojatno najpopularnija biljka na svijetu, ali mi ne koristimo velike količine, tako da to nije dovoljno da izvuče višak tekućine iz organizma.

Također peršun je veliki pomoćnik u liječenju bolesti i infekcija urinarnog trakta, bolesti bubrega te je moćan diuretik. Korijen i lišće se koristie u medicini dugi niz godina. Pročitajte ovaj recept ispod i naučite kako pripremiti čaj od peršuna koji je jedna  starica iz Bosne odlučila podijeliti s nama.
“Peršin je magičan. U ponedjeljak sam imala 159 kilograma, a 2 dana nakon što sam koristila ovaj recept izgubila sam 5 kilograma. To je sve  višak vode koja je uklonjena iz mog tijela, a ne masti. Sada se osećam super “, rekla je ova žena.

Ovo je vrlo jednostavan recept:
Samo dodajte 5 kašika sjeckanog peršuna u 1 litru kipuće vode.
Nakon ovog, ostavite ga da staji u narednih 15-20 minuta, procijediti mješavinu i čaj je spreman za piće.
Jedna od najvažnijih funkcija u vašem tijelu je raspolaganje vode.
Zajedno sa vodom, takođe uklonite toksine, bakterije i mnoge druge opasne stvari. Kao što smo gore naveli, peršun je dokazan kao izuzetan diuretik i vrlo snažan antioksidans.

Savjet:
Nemojte ga piti previše često, jer se ne preporučuje prevelika količina ovog čaja.
Ne zaboravite da podijelite sa svojim prijateljima i članovima porodice na Facebooku, jer možete pomoći nekome u nevolji!