Nalik je na sok od bazge(zove-:)ovim sam vam sve rekla:)).Da ne pricam koliko je kopriva zdrava biljka,a uz to kad se jos doda limun i narandza,kombinacija u svakom slucaju ne moze da omaHne.Procitala sam da je mnogo dobar za osobe s bubreznim bolestima i pomaze kod slabokrvnosti.

Potrebno: za 3 litra soka
-30 vrhova žare
-3 l hladne vode
-3 narandze
-2 limuna
-500g secera (njega dodati tek kad sok odstoji)
Priprema:
-Žaru oprati,ubaciti je u hladnu vodu,
-Limun i narandzu takodjer oprati,izrendati im koricu,iscijediti sok pa i ostatak
koji ostane poslije cijedjenja nasjeckati na sitnije komade i sve skupa ubaciti u vodu sa zarom.
-Zatvoriti posudu (ja sam sve to stavila u vecu serpu) i ostaviti da odstoji 24 h.
-Sutra dan procijediti sok,dodati secer i staviti na vatru da probije kljuc.
Znaci ne treba se kuhati ,nego samo da prokljuca i odmah skinuti s vatre.
-Ostaviti da se ohladi..
– Nasuti u flase-najbolja je ako se imaju staklene flase
-Cuvati u frizideru
p.s..Sok je zaista dobar,ali ono sto bih ja sljedeci put uradila..smanjila bih broj komada koprive,
a dodala mozda jos koji limun ,jer ja volim da bude kiseliji.