SASTOJCI
biskvit
5 jaja
5 kasika secera
5 kasika brasna
3 kasike kakaoa
1 kesica praska za pecivo
preliv
4 dl mlijeka

fil
8 dl mlijeka
2 kesice pudinga od cokolade
150 g secera
1 kesica nes kafe
200g mljevenog keksa
150 g margarina
2 slaga
1 kesica nes-kapucino
PRIPREMA
Umutiti sve sastojke za bisvit , staviti u podmazan pleh i peci na 180*C .
Ispecen biskvit preliti sam vrelim mlijekom.

Od mlijeka oduzeti oko 2 dl i njega umutiti puding.u ostatak mlijeka staviti secer i zakuhati puding .
U vruci puding usuti mljeveni keks i kesicu nes kafe.Malo prohladiti pa mikserom umutiti margarin u smjesu dok se dobije kremasta tekstura.

Kremu premazati preko biskvita i preko toga 2 slaga umucena sa kesicom  nes-kapucino.
Ohladiti i posluziti.
(Meni se omakla greska jer sam zaboravila kakao u biskvit ,ali sam ga stavila u vrelo mlijeko sa kojim sam zalila biskvit )

Izvor:http://www.coolinarika.com/