Sastojci

Podloga

170 g Oreo keksa
80 g rastopljenog maslaca

Krema

100 g tamne čokolade (70%)
100 g mliječne čokolade
100 g bijele čokolade
2 lista želatine
500 ml vrhnja za šlag (ne biljno)
150 ml punomasnog mlijeka

Glazura

100 g tamne čokolade
130 ml vrhnja za šlag
10 g maslaca

Priprema

Najprije usitnimo Oreo (ili bilo koje druge tamne kakao kekse) u blenderu, a zatim dodamo otopljeni i blago prohlađeni maslac. Dobivenu smjesu utisnemo u kalup i stavimo hladiti dok radimo kremice. Moj kalup je bio mali (20x25) jer ove “testne” verzije radim uvijek u malim količinama! :)

Oko kremice ima malo posla! Najprije istučemo vrhnje u srednje čvrsti šlag i stavimo hladiti u frižider. Zatim namočimo 2 lista želatine (u posebne zdjelice) i pustimo da nabubri.

Rastopiti u vodenoj kupelji svaku čokoladu pojedinačno (ja sam krenula od tamne, pa prala posudu iza svakog topljenja), a u posebnoj posudi zagrijati 50 ml mlijeka. Kada se čokolada otopila, strpljivo ju pomiješamo s toplim mlijekom dok se ne sjedini. Kada je smjesa dosegnula temperaturu tijela, možemo umiješati trećinu istučenog šlaga, naravno laganim kružnim pokretima kako ne bi izgubili pjenicu

Premazati spremnu kremu preko podloge i staviti nakratko u zamrzivač dok se napravimo drugu kremu. Za mliječnu i bijelu čokoladu je postupak isti, samo u zagrijano mlijeko dodamo po 1 list želatine kako bi krema bila čvršća. Hladimo u zamrzivaču nakon svakog sloja.

Kada smo ohladili kreme, napravimo ganache (najbolje sljedeći dan) i prelijemo preko cijelog kolača i dobro zagladimo. Ohladiti, pa rezati na kockice i uživati u turbo čokoladnom okusu!

Posluživanje

*Nisam još sigurna sviđa li mi se ova podloga! :D Lijepa mi je u presjeku jer imamo nijanse, ali možda bi mi čak bolje išao neki tanki brownie biskvitić! Nije mi se dalo paliti pećnicu. Na vama je izbor :)

Preuzeto sa: coolinarika.com