Sastojci

-500 grama brašno tip 400 (ja koristim Zlatni puder)
-2 jaja
-1 čaša mlijeka
-1 čaša ulja
-1 svježi kvasac
-1/4 čaše jogurta
-2 kašičice soli
-1/2 kašičice šečera

Priprema

Pripremite si jednu plasticnu posudu. U nju dodajte brašno, a zatim i ostale sastojke.

Kada budete mijesili vidjet ćete kakva je tekstura tijesta , Ako je premekano dodajte još malo brašna, a ako je presuho dodajte još malo mlijeka ili vode. (ja mlijeko i vodu uvijek zagrijem na mlako- mamin savjet :D)
Tako ostavite da "nadođe" cca 1 sat ili više, vidjet ćete i sami otprilike kada je spremno.

Kada se tijesto diglo, prebacite ga na pobrašnjenu podlogu i umijesite.  Zatim ga možete podijeliti na 4 dijela, od kojih formirate male kugle. Svaku kuglu posebno razvaljajte u oblik tijesta za picu. Rezite zatim kao da režete picu,trokutice, koje cete formirat u kiflice.

Kod punjenja kiflica možete dati mašti na volju. Ja sam eksperimentirala sa šunkom i kecapom za pizza ukus, zatim svježim sirom, te maslacem. A možete ih i ostaviti prazne, svejedno su ukusne. Moj dečko i prijatelji bili su oduševljeni.

Nemojte zaboraviti svoje kiflice premazati jajima prije pečenja, a po želji možete ih ukrasiti raznim sjemenkama.

Preuzeto sa: www.coolinarika.com