Sastojci 

Rolada:

-5 kom. Jaja,razdvojiti bjelanca i zumanca
-5 kasike Secera
-3 kasike kakaa u prahu
-2 kasike Brasna

Krema:

-250 g Mascarpone sira,sobna temperatura
-300 ml Slatko vrhnje
-5 kasika Secera u prahu
-1 kesica Vanilin šećer
-1 kasika Zelatine (ja koristim u prahu govedu a vi ako imate u listicima onda 4)
-70 g Nasjeckanog zelea u boji
-100 g Cokolade
-1 kasika Ulja

Priprema

Odvojiti bjelanca i zumanca. Bjelanca umutiti sa secerom u cvrsti snijeg.Dodati zumanca jedno po jedno i miksati i dalje. Prosijati brasno i kakao pa dodati u kremu. Tijesto izliti u tepsiju od sporeta 30x35 cm koju ste oblozili pek papirom i staviti da se pece u zagrijanoj rerni od 190 C (375F) oko 10 minuta dok vam nebude gotovo. Kad vam je rolada gotova staviti je na vlaznu krpu koju ste posluli sa malo kristal secera i zavrnuti u rolnu.

Krema:

Umutiti slatko vrhnje pa dodati mascarpone sir i umjesati. Zelatinu potopiti sa malo hladne vode. U serpicu staviti 2 kasike slatkog vrhnja da se ugrije pa staviti zelatinu i mjesati dok se ne istopi ali ne da vam vrije. Ohladiti prije nego sto dodate u kremu. Dodati ohladenu zelatinu u kremu i ujednaciti. Zele isjeckati na male kockice.Ako zelite mjesto zelea mozete staviti voce,cokoladu a i bez dodataka bude odlican rolat.

Roladu namazati kremom i posuti zelea po roladi i za rolati u rolnu. Napomena: Ja sam bila stavila malo vise kreme nego sto mi je rolat pa mi je malo ispalo viska kad sam zamotavala i nije mi se bas zavila kako bi voljela. Drugi put kad sam pravila odvojila sam malo kreme za drugi dezert i bilo mi je taman.

Rolnu umotati u celofan i ostaviti u frizider nekoliko sati da se krema stegne ili preko noci. Kad vam rolada spremna cokoladu otopiti sa kasikom ulja i premazati preko rolade.Dekorisati po zelji.

Preuzeto sa: www.coolinarika.com