Sastojci
Kora
600 g graham keksa(moze i neki drugi)
Fil
2 vrecice instant pudinga od vanilije(vrecica 144g)****
5 solja mlijeka (solja250 ml)
450 g slaga (ja koristim gotovi smrznuti slag cool whip) ******
450 g krem sira sobne temperature ( ja koristim philadelphia)
2 vrecice vanila secera
Cokoladni premaz prva verzija
1 solja secera u prahu
1/2 solje kakaoa
100 g maslaca sobne temperature
1/3 solja mlijeka
2 kasike meda
1 kasika vanila ekstrakta
Cokoladni premaz druga verzija
15 kasika mlijeka
4 kasike meda
50 g maslaca
200 g mlijecne cokolade
Priprema
1.
Za fil pripremiti instant puding prema uputama ,ja nisam navela secer u sastojcima posto su ovdje u USA pudinzi zasladjeni.Isto tako orginalno u 1 puding ide 3 solje mlijeka ,ali ja kada pravim kolace stavim 2.5 solje po vrecici.
2.
Dobro umutiti sir sobne temperature sa vanila secerom(ni ovdje nije naveden secer jer puding je toliko sladak da nije potrebno dodati secer)
Dodati slag i lagano umutiti samo toliko da se sastavi.
Na kraju dodati umucen puding i isto tako lagano pomijesati da se sjedini.
3.
Dublju tepsiju velicine 40×26 cm premazati uljem.
Na dno poredati red keksa pa preko keksa premazati polovinu fila.
Opet poredati kekse,malo ih pritisnuti rukama da se sjedine sa filom,premazati ostatkom fila i preko fila poredati kekse.
Pritisnuti rukama da se sastavi sa filom,pokriti folijom i ostaviti u frizider oko sat vremena .
4
Navela sam dvije vrste cokaladnog premaza ,tako da mozete koristiti bilo koji,ja kada nemam puno vremena obicno stavim prvu verziju.
5.
Za prvi premaz staviti sve sastojke u zdjelu i miksati oko 5 minuta.
Gotov premaz premazati preko kolaca.
6.
Za drugi premaz staviti sve sastojke u serpicu i kuhati na pari dok se ne otopi cokolada i maslac pazeci da ne prokuha.
Gotov premaz ostaviti da se malo ohladi pa premazati preko kolaca.
7.
Gotov kolac ostaviti preko noci u frizideru da se dobro sjedini i keksi omeksaju.Najbolje ga je sluziti poslije 24 sata da odstoji