Sastojci
100 gr margarin
100 gr med
1 kom želatin 10 gr
oko 1500 gr šećer u prahu

Priprema
Margarin i med pomešati pa staviti da provri. Čim provri skloniti.
Želatin razmutiti u 60ml vode i mutiti dok se ne razbije sav.
U posudu staviti oko 500 gr prah šećera pa istresti želatin margarin i med, mešati kašikom ili mikserom, onim mutilicama za testo dok se ne dobije ujednačena smesa, onako gušća.
Postepeno dodavati prah šećer i mesati, posle mesiti jer više neće biti mekano.
Izvaditi na radnu površinu pa mesiti kao obično testo dodavajući šećer
Smesa je gotova kad više se ne lepi za ruke i površinu, da ne bude ni premekana ni pretvrda. Kad je mekana onda se lepi a kad je pretvrda onda se drobi. Farbate je tako što odvojite deo smese i sipate tečnu farbu za kolače. Ja sam za prvi put radila sa bojom u prahu pa sam videla da se ona tesko spaja, izaberite ipak tečne, dodajte još malo šećera i biće bolje.

Obavezno posipajte šećer u prahu dok je rastanjujete, da se ne lepi za površinu. Smesa koja vam preostane umota se u kesu i ostavi na hladno, može da stoji do mesec dana. Ako se stvrdne možete da je premesite. ja sam malo pokvasila ruke pa premesila a to se radi i sa margarinom, ne otopljenim. Takodje tako se i lepi ako pravite cvetiće ili neke oblike.
Morate da pazite jer se jako brzo suši, čim zavrsite sa jednim delom odmah ostatak vraćajte u kesu. Od ove količine sasvim je dovoljno za jednu veliku tortu, dobije se 2kg smese, naravno sve se može korigovati. napraviti od pola mere.