Evo me ponovo sa Vama moje drage cool prijateljice . Jesen je opet tu nudeci nam obilato i nesebicno svoje darove . Tako Vam i ja poklanjam ovaj fini rolat od jabuka .
Sastojci
4 – 5 jabuka nakiselih
4 kom jaja
120 gr secera
120 gr brasna
1 kasicica praska za pecivo
4 velike kasike vode
malo limunovog soka
cimeta po ukusu
Priprema
1.
Oguliti jabuke , preseci na cetvrtinu a zatim ih tanko iseci na snite . Staviti jabuke u ciniju i poprskati ih sokom od limuna da ne bi pocrnele .
Tepsiju obloziti papirom za pecenje , poredjati snite jabuka tako da se krajevi malo poklapaju . Posuti ih cimetom prema ukusu . Ostaviti tepsiju na stranu dok se priprema smesa od jaja .
2.
Odvojiti belanca i zumanca . Izmesati brasno i prasak za pecivo . U zumanca dodati secer i miksirati ih dok ne pobele i ne postanu penasta . Nastaviti sa mesanjem dodajuci kasiku po kasiku vodu , miksirati dok se secer ne otopi . U umucenu smesu u 3 – 4 navrata dodavati brasno koje je prosejano . Odvojena belanca umutiti u cvrstu penu i sjediniti ih pazljivo sa smesom jaja i brasna . Smesu preliti pazljivo preko isecenih jabuka i pomocu kasike ili noza je ravnomerno poravnati . Peci rolat na 180 C oko 15 – 20 min . Izvaditi rolat iz rerne , ostaviti ga oko pet minuta u tepsiji a zatim ga izvaditi iz tepsije i uviti u rolat . Ja ga nisam stavljala i uvijala na kuhinjsku salvetu vec sam koristila dva papira za pecenje . Prilikom uvijanja u rolat treba uvijati polako i pazljivo da ne bi pucao . Rolat potpuno ohladiti pa ga pre sluzenja obilato posuti secerom u prahu .